zehnten bis zum sechzehnten

zehnten bis zum sechzehnten

Mensagempor Banning » 14 Jan 2020, 05:31

Ik had nog 5,5 km over, allemaal bergafwaarts. Ik zei tegen mezelf dat ik nog dertig minuten moest focussen, extra tijd deed nooit pijn. Deze cursus was brutaal, een race van 55 km die 4000 meter aan winst opschepte. Technisch, steil, hot - precies wat ik leuk vind. Het was een zeer competitieve Nike Air Vapormax Donna race en ik had de 2e plaats bereikt. Toen ik de laatste bocht om ging om een ??laatste heuvel op te duwen, liet ik mezelf eindelijk voelen hoe koude rillingen over mijn huid liepen. Er was opwinding, opluchting, prestatie, een behoefte aan meer water en om mijn schoenen uit te doen. Ik had het podium gehaald en ik had voor elke seconde gevochten. Ik was trots, blij dat ik klaar was en blij met mijn kracht en geduld tijdens de race.

Na wat rust en herstel kwamen de atleten en vrijwilligers bijeen voor felicitaties en diner. Het was geweldig om te vieren. We hebben de race, onze ups en downs, het uitzicht en het terrein opnieuw beleefd; de organisatoren verzekeren die ze hadden gezet voor een zware race.

Iedereen bleef me vertellen hoe sterk ik was, hoe hard ik de heuvels op duwde, dat ik een machine was. Toen had een van de plaatselijke hardlopers een vraag voor mij:

"Hoeveel weeg je?" Vroeg hij, me rechtstreeks vergelijkend Nike Air Max Thea Mujer met Gemma Arenas, de winnaar van de race, die toen naast me stond. Ze is ongeveer 5 voet lang en petite. Ik ben niet alleen 9 centimeter groter dan Gemma, maar we hebben compleet verschillende builds; Ik, zijnde, meer gespierd van de twee. En dan nog een vraag: "Hoe kun je zo snel rennen als je zoveel meer weegt?"

Kracht, machine, krachtig, dierlijk - dat waren de bijvoeglijke naamwoorden die werden gebruikt om mij te beschrijven. Niet snel, bekwaam, getalenteerd, of zelfs het woord 'runner'. Was het vanwege mijn uiterlijk? Ik kon het niet helpen, maar enigszins beledigd, gekwetst en extreem zelfbewust zijn. Ik was net tweede geworden in de competitie van wereldklasse en er werd mij gevraagd om mijn prestaties en mijzelf uit te leggen.

Onmiddellijk waren de eerste gedachten in mijn hoofd: 'Waarom ben ik hier? Hoe liep ik zo snel? Ik zie er niet uit alsof ik eruit moet zien? ”Ik liet die opmerkingen en twijfels de viering van mijn prestatie verstoren. Sterker nog, die nacht liet ik mezelf wankelen in verwarring en zelfverachting, huilend en wensend dat ik kon veranderen hoe ik eruit zag om toekomstige speculaties van anderen en mijn eigen kritische oog te vermijden.

Zoals veel vrouwelijke en mannelijke hardlopers (en niet-hardlopers), heb ik te maken gehad met een eetstoornis. Trailrunning is echter wat mijn herstel heeft gemotiveerd. Toen ik begon te rennen, besloot ik om voor mezelf te zorgen, naar mijn lichaam te luisteren en het te respecteren. Hoewel ik nu hersteld ben, is het een dynamisch proces dat ik nooit kan negeren. Dat feit werd duidelijk door mijn verwoesting door shear veroorzaakt door een opmerking over mijn gewicht.

Ik ging naar huis, ervan overtuigd dat ik geen bamboezaad zou worden en meteen zou kopen. Ik bracht ongeveer een uur thuis door en besloot dat ik van de fiets hield en ging er later in de middag voor terug. Ik ging uiteindelijk voor de Felt Z100. New Yorkers: dit heeft niets te maken met mijn favoriete radiostation opgroeien. Ik heb ook heel hard geduwd voor een fiets die geen roze erop had, want laten we echt zijn, ik ben al dat meisje. Maar dit model kwam alleen in het roze.

De NYAC heeft een echt coole geschiedenis. Het werd opgericht in 1868 als een manier om amateursport in de VS te laten groeien en ontwikkelen. Nike Air Max 720 Femme Sindsdien hebben meer dan 100 NYAC-atleten gouden medailles gewonnen! En gisteren was hun Athlete Appreciatie Dag, en dus was er een enorme groep atleten gisteren in de club, geparkeerd op ligstoelen vlak bij ons, waaronder een hete kleine kerel met een paar casual Olympische ringen getatoe?erd aan de binnenkant van zijn onderarm.

Voordat ik hardlopen ontdekte, was tennis mijn favoriete atletische middel. Het is veilig om te zeggen dat ik volledig geobsedeerd was door de sport vanaf de leeftijd van 10 tot ongeveer 16 jaar oud. Het is een enorme pijn in de kont om in NYC te spelen, dus ik speel niet vaak meer, maar ik was echt opgewonden om naar de rechtbank te gaan.

Mijn moeder en ik hebben vrijdag Bailey ingeruild voor mijn tennisspullen, en ik werd verleid door het aanbod van Paragon voor $ 5 / dag om een ??racket te demonstreren, omdat de touwtjes in het racket die mijn Nike Air Max 720 Damen moeder me bracht vrij los zijn. Ik heb een Babolat AeroPro Team Racquet geprobeerd en vond het erg leuk. Vroeger was mijn favoriete racket de Wilson Hammer, liefdevol bekend als het stinkdier. (Ik ging er gewoon naar Google en de beschrijving in het eerste resultaat zegt dat het "een van de populairste rackets van de jaren 1990" was. DUS RETRO.) Ik vroeg om een ??vergelijkbaar racket en kreeg de Babolat. Het is niet te licht of te zwaar, en het heeft niet zo'n grote kop waardoor mijn oude coach zei dat ik speelde als een opa. (Mijn opa was echter behoorlijk kickass, dus geen grote diss.)

Banning

Agradeceu: 0 vez
Foi agradecido: 0 vez

Voltar para Gran Turismo 6 Series